نوشته شده توسط : mali

رستوران کلبه درویش کیش

رستوران کلبه درویش کیش در ساختمان ساحلی 2, جاده جهان, بعد از کشتی یونانی, در فضائی بسیار آرام و دلپذیر با انواع غذاهای ایرانی و سنتی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش امکان استفاده و وقت گذرانی در این رستوران برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

رستوران حافظیه کیش

رستوران های حافظیه کیش یکی از پرطرفدار کیش می باشد که در ساحل مرجان کیش واقع شده است, این رستوران در آلاچیق و فضای باز, در سالنی بسیار شیک و تمیز آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش امکان وقت گذراندن در کنار عزیزانتان در این رستوران برای شما فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید در انتهای بلوار اندیشه, با ظرفیت 100 نفر, با منوی غذایی ایرانی و فرنگی, با دیزاینی بسیار زیبا و مدرن آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا یک روز خوش را در کنار عزیزانتان در این رستوران لوکس بگذرانید و سفر خوشی را تجربه کنید.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش یکی از رستوران های معروف کیش است که در منار دریا با محیطی آرام و زیبا و ظرفیت 400 نفر آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی, سنتی و بین المللی می باشد شما عزیزان با هر ذائقه و سلیقه ای که باشید می توانید در این رستوران غذای مورد علاقیتان را با طعمی باور نکردنی امتحان کنید. در سفرتان با تور کیش به این رستوران بروید و در کنار عزیزانتان سفری پر از خاطره را تجربه کنید.

رستوران آب و برق کیش

رستوران آب و برق کیش با 100 نفر ظرفیت در محوطه شرکت آب و برق آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی و ایرانی می باشد و کیفیت غذاهایش نسبت به قیمتش عالی می باشد. در سفرتان با تور کیش پیشنهاد می کنیم به این رستوران سر بزنید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: لیست رستوران های کیش, رستوران های کیش, بهترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

برج طلایی کیش

برج طلایی کیش با امکاناتی نظر: دو استخر روباز در طبقه آخر, یک استخر سربسته در طبقه منفی 1, سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, سالن بیلیارد, رستوران, کافی شاپ, مرکز خرید به صورت دو برج مجزا در 17 طبقه با زیر بنای 57000 متر مربع, 25000 متر مربع فضای داخلی, 11000 متر مربع فضای سبز و محوطه سازی, 318 واحد, 222 واحد پارکینگ, 318 واحد انباری, 5 دستگاه آسانسور در هر برج, سوئیت های دو خوابه, سه خوابه, چهار خوابه و پنج خوابه بین میدان مرجان و پارس آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. در سفرتان با تور کیش می توانید در این برج اقامت داشته باشید و یا یک روز از وقت خود را صرف گشت در این برج نمایید. تور کیش پاییز 96

برج صدف کیش

برج صدف یکی ازبرج های اداری تجاری جزیره کیش می باشد که هر روزه تعداد زیادی از مسافران تور کیش برای بازدید از این مجتمع می روند و در رستوران ها, کافی شاپ, مرکز خرید و ... این مجتمع وقت می گذرانند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری می کنند. این مجتم با فضایی بسیار تمیز و توام با آرامش پذیرای مهمانان تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش حتما به این مجتمع معروف سر بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.تور کیش مهر 96

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر با 4 هزار متر مربع در شرق جزیره کیش با بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور با ارتفاع 12 متر و دو آب نما در جهت شرق و غرب پارک که توسط یک جوی آب 100 متری به هم متصل شده اند پذیرای تعداد زیادی از مهمانان تور کیش می باشد. مجسمه فیگوراتیو مرد ماهیگیر توسط : سامان توکلی, محمد حسین ماموریان, مصطفی سلطانی و هاشم شفیعی 4 هنرمند ایرانی در مشهد مقدس در سه کارگاه ساخته شد. اینم مجسمه از 12 لایه فایبرگلاس با ضخامت حدود 3 سانتی متر به همراه رزین ساخته شده و دارای 6 تن آهن می باشد و همچنین به دلیل ایستایی مجسمه 18 تن بتن ریزی در پاهای مجسمه موجود می باشد. مجسمه مرد ماهیگیر در 11 قطعه به جزیره کیش حمل و مونتاژ شد. در سفرتان با تور کیش حتما به پارک ساحلی مرد ماهیگیر سر بزنید و این مجسمه زیبا را ببینید.تور کیش آبان 96

جاده جهان و لذت رانندگی کیش

جاده جهان با چشم انداز بسیار زیبا و دیدنی از دریا, ساحل, پوشش گیاهی, حیات جانوری متنوع جزیره کیش مانند یک جاده کمربندی دور تا دور جزیره را در برگرفته و آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. عزیزانی که علاقه دارند در سفر خود با تور کیش از طبیعت بکر جزیره کیش لذت کافی را ببرند حتما در سفرشان به کیش به جاده جهان و لذت رانندگی جزیره کیش سر بزنند.تور کیش آذر 96

پیست باگی کیش

پیست خاکی باگی کیش با 400 متر طول, موتور های 4 چرخ ATV در جلو و ماشین های دو نفره پذیرای مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان با تور کیش به پیست باگب مراجعه کنید تا با راهنمای مجرب از جاذبه های گردشگری کیش مانند درخت سبز, کلبه هور و کشتی یونانی نیز بازدید کنید و با یک تیر چند نشان بزنید. تور کیش نوروز 97



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش, مناطق گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آنا کیش

هتل چهار ستاره آنا کیش سال ۱۳۷۷ شامل دو طبقه در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع برای پذیرایی از مسافران تور کیش به بهره برداری رسید. این هتل با فاصله‌ ای کم بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته است. هتل آنا با دارا بودن کادر مجرب آموزش دیده و امکانات رفاهی پذیرای شما میهمانان عزیز تور کیش می‌ باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما گردشگران تور کیش فراهم می شود. بی شک یکی از بهترین سفر هایتان را با تور کیش تجربه خواهخید نمود پس با ما همراه شوید.

امکانات هتل آنا کیش:

مینی بار غیر رایگان, تلویزیون LED, سرویس فرنگی, وان, صبحانه در اتاق, سیستم تهویه مطبوع, قفل درب کارتی, صندوق امانات, مبلمان, روم سرویش, سشوار, یخچال, تلفن, اسپیلت, آباژور, میز تحریر, دراور, لابی, فضای سبز, اینترنت, کافی شاپ, پذیرش 24 ساعته, لاندری, دستگاه واکس کفش, ترانسفر رفت, تاکسی سرویس, نمازخانه, اتاق چمدان, خدمات برای معلولین, خدمات خانه داری, خدمات بار بری, پارکینگ سرپوشیده, خدمات گردشگری تور کیش.

هتل آنا کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل سه ستاره پارس نیک کیش در مرکز جزیره واقع شده با فاصله ای کمتر از ۱۰ دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس قرار دارد و آمائه پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد، از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، ماهواره و... اشاره کرد. هتل پارس نیک با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی میزبان میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. با انتخاب تور کیشبرای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور کیش فراهم خواهد شد, این هتل به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد مورد توجه آژانس های مسافرتی تور کیش قرار گرفته است. بی شک با همراه شدن با تور کیش یکی از بهترین سفر های خود را تجربه خواهید نمود.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

مینی بار غیر رایگان, تلویزیون LED, صبحانه, سرویس فرنگی, سیستم تهویه مطبوع, اینترنت, قفل درب کارتی, مبلمان, روم سرویس, سشوار, یخچال, تلفن داخلی و آزاد, سیستم اطفاء حریق, سیستم اعلان حریق, اسپیلت, حمام, حوله, پاور سوئیچ, دراور, میز تحریر, آباژور, لابی, فضای سبز, جکوزی, کافی شاپ, پذیرش 24 ساعته, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, واکس کفش, پله اضطراری, خدمات تور کیش, فتوکپی, فکس, پرینتر, شاتل, ترانسفر رفت, سونا, صندلی ماساژ, روزنامه, گشت نیم روزی.

هتل پارس نیک کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش با هدف اسکان و خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران تور کیش در جزیره زیبای کیش از سال ۱۳۸۷ با فضایی سبز و زیبا به بهره برداری رسید، این مجموعه دارای امکاناتی از جمله: کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم بصورت ۲۴ ساعته، رستوران نخل گاردنیا با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، باغ رستوران، چایخانه میزبان شما مهمانان تور کیش میباشد. سرویس رایگان مراکز خرید جهت رفاه حال شما میهمانان گرامی تور کیش همه روزه رأس ساعت ۱۰:۰۰ به یکی از مراکز تجاری کیش در نظر گرفته شده است. خدمات تفریحی و گردشگری هتل گاردنیا همه روزه از ساعت ۸:۰۰ لغایت ۲۲:۰۰، سالن بیلیارد و تفریحات گاردنیا از ساعت ۱۳:۰۰ لغایت ۲:۰۰ بامداد و همچنین اجاره دوچرخه و اسکوتر برقی همه روزه آماده ارائه خدمات رسانی به شما میهمانان عزیز تور کیش می باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا امکان اقامت در این هتل برای شما مهمانان تور کیش فراهم خولهد شد, این هتل به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد مورد توجه تمامی شرکت های مسافر بریتور کیش می باشد, بی شک شما مسافران تور کیش یکی از بهترین سفر های خود را با همراه شدن با تور کیش تجربه خواهید نمود.

امکانات هتل گاردینا کیش:

مینی بار غیر رایگان, تلویزیون LED, چایساز, صبحانه در اتاق, سرویس فرنگی, سیستم تهویه مطبوع, اسپیلت, قفل درب کارتی, آسانسور, لابی, فضلی سبز, اینترنت, کافی شاپ, رستوران, پذیرش 24 ساعته, صندوق امانات, سالن بیلیارد, شاتل, اجاره اتومبیل با و بدون راننده, اجاره اسکوتر و دوچرخه, خدمات گردشگرذی تور کیش.

هتل گاردنیا کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش است که به سبک قدیمی تزئین شده و در نزدیکی دانشگاه کیش در میدان امیر کبیر واقع شده استاین هتل بین المللی در سال 90 با 3 طبقه افتتاح شد. هتل لوتوس متشکل از 72 اتاق است که چهل اتاق ان بیشتر از 3 نفر ظرفیت دارد. این هتل توسط باغی به مساحت 1200 متر مربع احاطه شده است. مسافران تور کیش جالب است بدانند که نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 بازسازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران ایرانی و فرنگی, کافی شاپ, مینی بار, سرویس فرنگی, استقبال فرودگاهی, پارکینگ, لابی و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری خوبی را تجربه کنند و از خدمات آن بطور ر ایگان بهرمند شوند. با انتخاب تور کیش برای سفر به کیش امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور کیش فراهم می شود.

هتل لوتوس کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی سه ستاره میباشد که در اول جاده جهان واقع شده است. امکانات این هتل 3 ستاره شامل استخر، ماساژ، بیلیارد، دوچرخه سواری و رستوران میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره امکان اقامت شما مسافران عزیز تور کیش در این هتل فراهم می شود. به امید سفری پر از خاطره با تور کیش.

آدرس : جزیره کیش ، میدان سعدی ، ابتدای جاده ی جهان جنب بازار عربها.

هتل آفتاب شرق کیش



:: برچسب‌ها: لیست هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, آدرس هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید کیش مال کیش

مرکز خرید کیش مال یکی از بهترین, بزرگترین, مدرن ترین مراکز خرید کیش می باشد.. این مرکز خرید دیدنی در زمینی به مساحت 145000 متر زیر بنا, در 6 طبقه, 2 طبقه پارکینگ, 4 طبقه تفریحی, تجاری و رفاهی, سینما, کافی شاپ, رستوران, سالن کنفرانس VIP, شهر بازی و ... پذیرای گردشگران و مسافران تور کیش می باشد. این مرکز خرید از همه لحاظ مانند موقعیت جغرافیایی, امکاناتو خدمات, ویژگی های معماری, نمای داخلی و خارجی مدرن و زیبا و ... برتری خود را ثابت کرده است. اگر قصد سفر به کیش و خرید کردن را دارید حتما به این مرکز خرید معروف و پرطرفدار سر بزنید. از وقت گذرانی در این مرکز خرید خسته نخواهید شد.تور کیش پاییز 96

مرکز خرید کیش مال کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از مراکز خرید معروف کیش می باشد. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بزرگ کیش به حساب می آید که کمی دور تر از دیگر مراکز خرید قرار گرفته است. مساحت بازار مروارید چیزی بالغ بر 28,880 متر مربع می باشد که در سال 1373 در 1 طبقه با 208 فروشگاه برای خرید و تفریح مسافران تور کیش بنا شد. این مرکز خرید دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه که هر کدام دارای نام های ایرانی می باشند. معماری ساختمان اصلی بازار مروارید الهام گرفته از ساختمان های تخت جمشید می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این بازار بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.تور کیش مهر 96

بازار مروارید کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ یکی از مراکز خرید معروف و محبوب کیش می باشد که در شرق جزیره, در خیابان فردوسی کیش واقع شده است و پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. این مرکز خرید از مرکز خرید های قدیمی کیش به حساب می آید که در سال 1378 در 2 طبقه با 183 فروشگاه افتتاح شد. در این مرکز خرید می توانید تمام وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید و در رستوران و کافی شاپ مرکز خرید به استراحت بپردازید و در ساعت 22 هر شب به مراسم قرعه کشی دیدنی این مرکز خرید بروید و از اجرای زنده موزیک و برنامه هایش لذت ببرید. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و از لحظاتتان لذت ببرید.تور کیش آبان 96

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری یکی از مراکز خرید معروف کیش می باشد که در شرق جزیره کیش, خیابان فردوسی پذیرای مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این مرکز خرید در سال 1379 در زمینی به مساحت 40000 متر مربع, در چهار طبقه و 479 غرفه و فروشگاه در خدمت رسانی به مردم و گردشگران جزیره کیش احداث شد. طراحی داخلی این مرکز خرید بسیار دیدنی می باشد و دارای یک رستوران گردان و کافی شاپ و ... می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از سفرتان لذت ببرید.تور کیش آذر 96

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز خرید مریم کیش

مرکز خرید مریم کیش یکی از معروف ترین و محبوب ترین در عین حال کوچک ترین مرکز خرید کیش می باشد که در سال 1394 در جزیره کیش برای راحتی و سهولت در خرید مهمانان و مسافران تور کیش افتتاح شد. این مرکز خرید دارای یک رستوران با نمای خلیج فارس می باشد که باعث شده طرفداران زیادی را جذب کند. در این مرکز خرید می توانید انواع برند های مختلف را با قیمتی مناسب پیدا کنید. در سفرتان به کیش امکان این را دارید که یک روز خود را صرف گشتن در این مرکز خرید با عزیزانتان کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.تور کیش نوروز 97

مرکز خرید مریم کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش, مراکز خرید کیش, لیست مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران پارادایس کیش

رستوران پارادایس یکی از رستوران های خوب کیش می باشد که انواع غذاهای ایرانی, سنتی, فرنگی, ایتالیایی و ... را سرو می کند و از بهترین غذاهای این رستوران می توان به غذاهای ایتالیایی که در منو رستوران وجود دارد اشاره کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به امتحان طعم ها و مزه های جدید و غذاهای مختلف می باشید در سفرتان با تور کیش به این رستوران سر بزنید و از سرو غذاهای خوش طعمش لذت ببرید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

رستوران پارادایس کیش

رستوران پارادایس کیش

رستوران آسیا کلاسیک کیش

رستوران آسیا یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش می باشد که در مرکز تجاری بستان واقع شده است و آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی, سنتی, فرنگی و ... می باشد. فضای رستوران آسیا کلاسیک آرام و دلنشین است. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا یک وعده غذا را در این رستوران میل نمایید از سفرتان لذت ببرید.

رستوران آسیا کلاسیک کیش

رستوران لوتوس کیش

رستوران لوتوس یکی دیگر از رستوران های کیش می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی, فرنگی و فیلیپینی سرو می شود. فضای رستوران کاملا آرام و دلنشین است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به تست غذاهای جدید علاقه دارید پیشنهاد ما این رستوران می باشد. اگر قصد سفر با تور کیش را دارید حتما یک وعده غذا در این رستوران میل نمایید.

رستوران لوتوس کیش

رستوران کشتی ایرانی کیش

رستوران کشتی ایرانی یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش می باشد که طرفداران زیادی را از گردشگران تور کیش جذب خود کرده است. علاوه بر اینکه این رستوران به دلیل شکل ظاهریش مشتری جذب کرده, غذا های آن نیز بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد. این رستوران در بلوار قیام جزیره کیش آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران جزیره کیش می باشد. رستوران داریا امکاناتی مانند: موسیقی زنده, پارکینگ, رزرو تلفنی, اینترنت رایگان و ... می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این رستوران معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران کشتی ایرانی کیش

رستوران کشتی ایرانی کیش

رستوران باران کیش

رستوران باران یکی از رستوران های خوب جزیره کیش می باشد که در پشت بازار زیتون کیش واقع شده است و دارای 55 نفر ظرفیت می باشد. رستوران باران دارای امکاناتی نظیر: تحویل رایگان در محل, دستگاه پوز, محل پارک مناسب, رزرو تلفنی و ... می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. در سفرتان با تور کیش امکان این را دارید تا به این رستوران رفته و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران باران کیش

رستوران باران کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش, بهترین رستوران های کیش, لیست رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرواز با جایروکوپتر در کیش

جایروکوپتر یکی از تفریحات هوایی تور کیش می باشد که با وسیله ای الهام گرفته از هواپیما و هلیکوپتر در باند گلایدر فرودگاه کیش به طول 1500 متر انجام می شود. این وسیله هیجان انگیز توسط یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 اختراع شد که امروزه به راحتی قابل دسترس می باشد و  تجربه ای بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. استفاده از این تفریح برای افراد بالای 7 سال و به همراه خلبان امکان پذیر می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا این تفریح مفرح را با عزیزانتان انجام دهید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور کیش می باشد که با 23 کیلومتر مربع مساحت, ارتفاع 29 متر در بلند ترین نقطه, قطر 7.5 کیلومتر در بزرگترین قسمت, در 28 کیلومتری جزیره کیش پذیرای گزدشگران و مسافران کیش می باشد. این جزیره خالی از سکنه می باشد اما در نزیدکی جزیره روستایی به نام هندرابی وجود دارد که در قرن 15 میلادی به عنوان پایگاه نظامی و تجاری در اختیار پرتغالی ها قرار داشته است. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این جزیره دیدنی بروید و لحظات خوشی را به ثبت برسانید.

جزیره هندورابی کیش

تور سوار کاری کیش

تور سوار کاری کیش یکی از تفریحات مفرح و بسیار زیبای کیش می باشد که در جاده دنیا, ساحل کلبه هور, در کنار مجموعه المپیک پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد تا در این تور سوار کاری سفرشان به کیش پر خاطره شود. امکانات باشگاه شامل پیست کرس سواری, مانژ و ... می باشد. در سفرتان به کیش به همراه عزیزانتان به تور سوار کاری بروید و از سفرتان لذت ببرید.

تور سوار کاری کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از جاذبه های گردشگری و مناطق تفریحی مهم و جذاب تور کیش می باشد که در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار دارد و اولین انتخاب خانواده ها و گردشگران و توریستان کیش برای تفریح می باشد. اسکله تفریحی کیش شامل امکاناتی مانند: کیبل اسکس, جت اسکی, قایق های پدالی چهار نفره, قایق های ماهیگیری, قایق های پارویی, سه چرخه های آبی, امکانات غواصی, قایق های کف شیشه ای و ... می باشد. در سفرتان به کیش به این اسکله تفریحی پر طرفدار بروید و همراه عزیزانتان از سفرتان لذت ببرید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش با طول 800 متر یکی از بزرگترین پیست های اتومبیل رانی حرفه ای د خاورمیانه می باشد, که اولین پیست کارتینگ در ایران می باشد که دارای موتور های چهار چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور می باشد. کارتینگ یک ورزش هیجانی و مفرح می باشد که حداق سن برای این ورزش 10 سال و حداقل قد 140 سانتی متر می باشد, حضور افراد زیر 16 سال در این ورزش با همراه بودن خانواده امکان پذیر است. در سفرتان با تور کیش امکان این برایتان فراهم می شود تا به این ورزش هیجانی بروید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, دیدنی های کیش, مناطق گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش از هتل آپارتمان های ۳ ستاره تازه ساخت جزیره کیش است که در حد هتل های 4 ستاره کیش به حساب می آید. گردشگران عزیز تور کیش برای اقامت در کیش حتما هتل شایلی کیش را به عنوان یک هتل تاپ سه ستاره در نظر داشته باشند. این هتل نیز یکی از هتل های خوب و زیبای کیش است که مورد توجه شرکت های مسافرتی قرار گرفته و امکانات خوبی را نیز در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. اگر قصد سفر به کیش را دارید این هتل مکان مناسبی برای اقامت شما مهمانانتور کیش است. با انتخاب تور کیش برای سفر بی شک یکی از بهترین سفر های خود را با تور کیش تجربه خواهید نمود.

هتل شایلی کیش

هتل آرامش کیش

هتل سه ستاره آرامش واقع در جزیره کیش و نزدیک به مرکز خرید زیتون، هایپر مارکت و بازار پانیذ، با دارا بودن امکانات رفاهی و کادری مجرب، میزبان شما میهمانان عزیز تور کیش می‌ باشد. در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله‌ی بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فرد و ويژه ای برخوردار باشد. شما مسافران تور کیش با انتخاب تور کیش برای سفر امکان اقامت در این هتل را خواهید داشت. بی شک یکی از بهترین سفر هایتان را با تور کیش تجربه خواهید نمود.

هتل آرامش کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در سال ۱۳۷۷ به عنوان یک هتل ۳ ستاره برای پذیرایی از مهمانان تور کیش به بهره برداری رسید، در سال ۱۳۹۱ برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث می‌شود مسافرین محترم تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز تور کیش در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است. هتل تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات و سفر خوبی را در آن بگذرانید. هتل تماشا کیش حدود ۱۰ دقیقه با فرودگاه و حدود ۸ دقیقه با بازار فاصله دارد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا امکان اقامت در این هتل سه ستاره برای شمار گردشگران تور کیش فراهم می شود.

هتل تماشا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور کیش می باشد. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، ماهواره و... اشاره کرد. هتل ارم 2 با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی میزبان میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور کیش فراهم خواهد شد, این هتل به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد مورد توجه آژانس های مسافرتی تور کیش قرار گرفته است. بی شک با همراه شدن با تور کیش یکی از بهترین سفر های خود را تجربه خواهید نمود.

هتل اسپادانا کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل سه ستاره تاپ رز در فاصله بسیار کم از ساحل در مرکز جزیره کیش واقع شده، با داشتن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش میباشد. با اقامت در این هتل با صرف مدت زمان کم و بدون استفاده از وسیله ی نقلیه می توان به مراکز خرید پانیذ و بازار پردیس دسترسی پیدا کرد. یکی از تمایز های مهم هتل تاپ رز با بقیه هتل های سه ستاره در این است که به ساحل نزدیک است که همین امر باعث شده مسافران تور کیش این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره امکان اقامت در این هتل 3 ستاره فراهم خواهد شد.

هتل تاپ رز کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, آدرس هتل های کیش, هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

برج ساحلی پرشین کیش

برج طلایی کیش یکی از برج های لوکس و مدرن جزیره کیش می باشد که دارای 457 واحد می باشد که همه واحد های برج منظره ای رو به دریا دارند تا اقامتی آرام را برای شما مسافران تور کیش فراهم آورد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفری خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفری پر خاطره را پشت سر بگذارید.

برج دنا کیش

برج دنا در 16 طبقه, 12000 متر مربع مساحت زیر بنای مفید, 7500 متر مربع فضا و محوطه سازی, با 100 واحد تجاری در روبروی مرکز خرید مروارید آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور کیش می باشد. هتل دنا دارای واحد های 75 تا 335 متری با تراس و فول امکانات می باشد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج مسکونی مدرن فراهم می شود تا از سفرتان به کیش به همراه عزیزانتان لذت کافی را ببرید.

برج سارا کیش

برج سارا در جزیره کیش, شهرک صدف, فاز 1, خیابان خراسان, با زیر بنای 25 هزار متر مربع, در 3 فاز مختلف, با 156 واحد مسکونی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. پیشنهاد می کنیم در سفرتان به کیش این برج را برای اقامت انتخاب کنید تا سفری خوش را در کنار عزیزانتان در این برج لوکس و مدرن تجربه کنید.

برج میکا کیش

برج میکا یکی از برج های معروف مسکونی جزیره کیش می باشد که همواره در تلاش است تا رضایت مسافران تور کیش را برای اقامت جلب کند. این برج معروف درست در مقابل پلاژ آقایان با زیر بنایی حدود 15430 متر مربع, 650 متر مربع فضای سبز, با 107 واحد در 15 طبقه در فاصله 150 متری از دریا آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید با تور کیش همراه شوید تا امکان اقامت در این برج لوکس برای شما فراهم شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

برج میکا کیش

برج میکا یکی از برج های معروف مسکونی جزیره کیش می باشد که همواره در تلاش است تا رضایت مسافران تور کیش را برای اقامت جلب کند. این برج معروف درست در مقابل پلاژ آقایان با زیر بنایی حدود 15430 متر مربع, 650 متر مربع فضای سبز, با 107 واحد در 15 طبقه در فاصله 150 متری از دریا آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید با تور کیش همراه شوید تا امکان اقامت در این برج لوکس برای شما فراهم شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.



:: برچسب‌ها: لیست هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش, هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 در محله آلتونی زاده استانبول تاسیس شده است و اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول می باشد. این مرکز خرید در 6 طبقه و مساحتی در حدود 73000 متر مربع ساخته شده و تعداد 157 مغازه دارد که در آن ها انواع اجناس مختلف با قیمت مناسب به فروش می رسد. در این پاساژ چند عدد رستوران وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند در حین خرید از غذاهای خوشمزه آنجا میل کنند. این پاساژ یک سینما با 14 بخش مختلف دارد که یکی از بزرگترین و مدرن ترین سالن های سینما در این شهر می باشد. همچنین در این مرکز سالن بولینگ و مرکز سرگرمی نیز موجود می باشد.تور استانبول پاییز 96

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

آتیروس از مراکز خرید مدرن استانبول است که در 17 دسامبر 2005 در منطقه Büyükçekmece که در زمان های قدیم آتیروس نامیده می شد، افتتاح گردیده است. این مرکز خرید که در برابر زلزله کاملا مقاوم می باشد توسط کمپانی Kapıcıoğlu با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شده است. موقعیت مکانی این مرکز در اتوبان پر رفت و آمد  D.100  است که غرب و شرق استانبول را به هم وصل میکند. این پاساژ 3 طبقه با مساحت 56 هزار متر مربع دارای 80 مغازه، 63 اداره، یک هایپر مارکت و رستوران های فست فود می باشد. پارکینگ این مجموعه برای 700 خودرو ظرفیت دارد و حدود 1000 نیروی خدماتی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. 84 واحد این مجموعه در اختیار کمپانی Kapıcıoğlu و 66 واحد آن در اختیار شهرداری Büyükçekmece است. مسافران تور استانبول می توانند در این مرکز به خرید اجناس مورد نیاز بپردازند. تور استانبول آبان 96

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک در دسامبر 1993 در منطقه اتیلر استانبول افتتاح شد و دارای 246 فروشگاه می باشد که انواع پوشاک و لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 180 هزار مترمربع ساخته شد و آن 41 پله برقی و 30 آسانسور به کار رفته است. مسافران تور استانبول می توانند در این مرکز خرید بزرگ به خرید اجناس متنوع و زیبا بپردازند. تور استانبول مهر 96

مرکز خرید آک استانبول

فروشگاه آدرس استانبول

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده و در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند.مسافران تور استانبول میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته و به خرید بهترین ها بپردازند. تور استانبول آذر 96

فروشگاه آدرس استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

   مرکز خرید کاله استانبول در سال 2007 تاسیس شد و دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه می باشد که دارای اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … هستند و تمامی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.در این مرکز خرید تعداد زیادی رستوران و فست فود وجود دارد که دارای غذاهای بین المللی و ترکی می باشند و این غذاها دارای طعم بینظیر و قیمت مناسب می باشند.در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول بینظیر خواهد بود و همچنین در این مرکز خرید تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز وجود دارد. تور استانبول نوروز 97

مرکز خرید کاله استانبول



:: برچسب‌ها: لیست مراکز خرید معروف استانبول, مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در فاصله 30 دقیقه فرودگاه آتاتورک قرار دارد. شما مهمانان تور استانبول به راحتی می توانید از بام هتل به نظاره تنگه و پل بسفر بپردازید. هتل دارای امکاناتی مانند: رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, اینترنت, سالن کنفرانس, سونا, لابی, پارک کودکان, جکوزی, خدمات خانه داری, گشت درون و برون شهری, تاکسی سرویس, لاندری, اتوشویی, سالن ورزشی, ترانسفر فرودگاهی, صندوق امانات, زمین تنیس, بیلیارد و ... . در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل سه ستاره برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.تور استانبول پاییز 96

هتل ارون استانبول

هتل ارون یک هتل 3 ستاره میباشد که در منطقه فاتح استانبول در 17 کیلومتری فرودگاه, در فاصله 10 دقیقه مسجد ایاصوفیه, در 1 کیلومتری مسجد آبی و کاخ توپکاپی آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت, روم سرویس 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, پارکینگ, لاندری, رستوران, بار, خدمات پرینت و فکس, صرافی و ... می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم خواهد شد تا سفری خوش را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. تور استانبول آبان 96

هتل حمیدیه استانبول

هتل حمیدیه در منطقه فاتح, در فاصله 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک, 2 کیلومتری مسجد آبی, مسجد ایاصوفیه و 500 متری گرند بازار آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. هتل دارای 3 رستوران در پشت بام هتل می باشد که انواع غذاهای ترکی در این رستوران سرو می شود. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم می شود تا لذت کافی را از سفرتان ببرید. تور استانبول مهر 96

هتل بوتیک استار استانبول

هتل بوتیک استار استانبول با 40 اتاق و 4 سوئیت مجهز در میدان تقسیم, در فاصله 6 دقیقه کاخ دلمه باغچه, 12 دقیقه تا سلطان احمد, 17 دقیقه تا ایاصوفیه و مسجد کبود و 20 دقیقه تا بازار بزرگ کاخ توپکابی آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود. تور استانبول آذر 96

هتل آدا استانبول

هتل 3 ستاره آدا استانبول با 26 اتاق و موقعیت مکانی عالی که دارد مورد توجه بسیاری از مهمانان تور استانبول قرار گرفته است. هتل تنها 5 دقیقه با مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی, 150 متر با مسجد آبی و 18 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. منظره اتاق های هتل دریای مرمره و مسجد محمت پاشا می باشد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان اقامت در هتل آدا با موقعیت مکانی عالی برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.

امکانات هتل آدا استانبول:

روم سرویس, خدمات دربانی, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, شاتل, ترانسفر, سیستم تهویه, پذیرش 24 ساغته, فکس, کپی, سیستم گرمایشی, تراس, وای فای, پارکینگ, صبحانه در اتاق, خدمات بلیط, خدمات گردشگری تور استانبول, صرافی و ... .  تور استانبول نوروز 97



:: برچسب‌ها: لیست هتل های 3 ستاره استانبول, هتل های معروف استانبول, هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل گرند امین استانبول

هتل گرند امین یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در منطقه آکسارای استانبول قرار دارد. هتل دارای 77 اتاق می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. مراکز تجاری آکسارای در 1, بازار بزرگ در 2.5, فرودگاه آتاتورک در 18 و فرودگاه سابیها در 52 کیل.متری هتل گرند امین می باشند. هتل دارای 1 رستوران و 1 کافی شاپ می باشد. دز سفرتان با تور استانبولامکان اقامت برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.تور استانبول پاییز 96

هتل تریپ استانبول

هتل تریپ استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که زیر مجموعه هتل های ویندهام است و دارای 108 اتاق با چشم انداز بسیار زیبایی از شهر استانبول می باشد و در فاصله 15 دقیقه مرکز خرید لوکس نشان تاشی می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر, تا فرودگاه سابیها 42 کیلومتر و تا میدان تقسیم 1 کیلومتر می باشد, این هتل برای مسافران و تجارتور استانبول بسیار هتل مناسبی می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BB است. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید و لذت ببرید.تور استانبول آبان 96

هتل برجر استانبول

هتل برجر یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در فاصله 500 متری از میدان تقسیم قرار دارد, سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد, دسترسی به شبکه حمل و نقل دقیقا در مقابل هتل قرار دارد. هتل به مراکز تجاری, مراکز تفریحی, مراکز خرید و مراکز تاریخی استانبول بسیار نزدیک است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 42 کیلومتر می باشد. هتل با 36 اتاق استاندارد, سوپریور و دلوکس آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. هتل برجر دارای امکاناتی نظیر استخر سر پوشیده, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, رستوران, کافه, حمام ترکی, سونا, شاتل درون شهری, ترانسفر, اتاق جلسات, خشکشویی و ... می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل 4 ستاره لوکس برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید. تور استانبول مهر 96

هتل کوناک استانبول

هتل کوناک استانبول یکی از هتل های 4 ستاره تاپ استانبول می باشد که امکاناتی نظیر: ترانسفر, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتاق غیر سیگاری, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات خانه داری, خدمات گردشگری تور استانبول, خدمات گشت شهری و می باشد تا شما مسافران عزیز تور استانبول اقامت خوشی را در این هتل سپری کنید. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل 4 ستاره تاپ برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد. تور استانبول آذر 96

هتل مانسول بوتیک استانبول

هتل ستاره مانسول بوتیک یکی از هتل های 4 ستاره و معروف استانبول می باشد که در فاصله 100 متری از میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار دارد و آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. از جاذبه های تور استانبول که در نزدیکی هتل اند عبارت اند از: مسجد آبی, ایاصوفیه و کاخ توپکاپی. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. تور استانبول نوروز 97



:: برچسب‌ها: لیست هتل های 4 ستاره استانبول, قیمت هتل های استانبول, آدرس هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()